torstai 24. toukokuuta 2012

Haastetta

Sain Annalta haasteen jossa pitää haastajan esittämiin kysymyksiin ja keksiä uudet kysymykset omille haastettaville. Jätän haastettavat nimeämättä kun en jaksa keksiä hyviä kysymyksiä, mutta vastailen näihin omiin kysymyksiin kun ne oli niin kivoja.

1. Kuinka innostuit bloggaamaan?
Neulesivustoilta löytyi haaste johon osallistuvalla piti olla blogi. Olin miettinyt blogin aloittamista jo pidemmän aikaa joten osallistuin haasteeseen ja aloitin bloggaamisen.

2. Mikä on sinun OMA juttusi?
Mun ihan oma juttu on ollut vuosien ajan vauvaneuleiden suunnittelu työkavereiden vauvoille. Nyt kun ne ei enää lisääny, olen siirtynyt sukkaneulojaksi.

3. Onko jotain kädentaitojen lajia, jota haluaisit kokeilla?
Nypläämistä en ole tainnut koskaan kokeilla ja se voisi vähän kiinnostaa.

4. Onko jotain kädentaitojen lajia, jonka kierrät mahdollisimman kaukaa?
Kirjominen ei ole oikein mun juttu, teen vain jos on ihan pakko.

5. Jäikö sinulle traumoja ala-asteen käsityötunneilta?
Mä oon osannut neuloa ja virkata ennenkuin menin kouluun. Ei mitään traumoja siis, ekat kirjoneulelapaset tein ala-asteella ja taisinpa tehdä pari paitaakin. Yhden kotona tehdyn hupparin muistan, isosisko teki siihen taskut kun mun neulekäsiala oli silloin vielä aika löysää (väärät puikot ehkä)

6. Mikä on suosikkiblogisi?
Luen vaihtelevasti eri neuleblogeja, joskus enemmän ja välillä vähän vähemmän. Suosikkia en nimeä kun yksi ehdoton lempparikirjoittaja on tainnut lopettaa.

7. Entäpä lempireseptisi?
Leivon mieluiten sämpylöitä ja ihan niillä aineilla mitä kotona milloinkin on. Makeat leivonnaiset kuuluu meillä nykyään vain juhliin, gluteeniton leivonta on vähän vaivalloista.

8. Mikä on hurjinta, mitä olet elämässäsi tehnyt?
En mä oo tehnyt mitään hurjaa. Liftannut nuorena tosi paljon ja kiertänyt Euroopan InterRaililla. Muuttanut pois kotoa 16 vuotiaana. Mä oon aina ollut tosi kiltti tyttö.

9. Minne haluaisit matkustaa?
New York on seuraava haave.

10. Minkä taidon haluaisit osata?
Haluaisin osata piirtää.

11. Mitä aiot tehdä seuraavaksi?
Katsoa telkkaria ja neuloa yhden kämmekkään loppuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti